Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Interviu Sadie S. Forsythe+Giveaway '' Ma simteam bantuita de ideea cartii



           
1. Ce te-a inspirat sa devii scriitor?

Nu imi amintesc sa ma fi inspirat ceva anume. Sunt o cititoare impatimita si intotdeauna m-am imaginat scrrind o carte. Este doar ceva ce mi-am dorit mereu sa fac. Ca sa fiu sincera, intotdeauna m-am gandit ca ar fi un vis implinit. deci, sunt foarte fericita acum.

2. Ce te-a inspirat sa scrii ''The Weeping Empress''?

Ideea cartii mi-a venit in minte cu cateva saptamani inainte sa termin schita unei carti ce avea sa devina The Weeping Empress. Ma simteam bantuita de ea. In fiecare moment liber aparea pe neasteptate si de fiecare data cand aparea crestea cate putin.
Imi amintesc de prima licarire. Ma uitam la ceva cu o fata care incerca sa salveze lumea( si a reusit, desigur). Ma gandeam: ''De ce fetelor din filme nu pare sa le pese? M-as supara ca naiba daca as fi rapita si tinuta departe te tot ce stiu si am.'' Dupa asta am inceput sa imi imaginez cum ar fi si aceste ganduri au format o poveste.



3. Care este personajul tau preferat din carte?

Este greu de ales. Ma simt ca si cand le-as trada pe celalalte personaje, dar Senka chiar este preferatul meu. Luptatorul puternic si necomunicativ este unul dintre modelele mele preferate in literatura. Plus ca i-am dat unele dintre caracterele mele preferate estetice.
Cineva pe nume Elona si care este artista a citit de curand cartea si mi-a trimis ceva ce a facut inspirat de carte. Iubesc sa vad cum mintiile cititorilor aduc personajele mele la viata. Cateva lucruri m-au facut mai fericita.


4. Care sunt planuriile tale de viitor in ceea ce priveste cartiile?

Planuiesc sa citesc tot ce imi pica in mana. De asemenea planuiesc sa continui sa scriu. The Weeping Empress este o carte, dar impartita in doua volume. Celalalt volum este programat sa apara anul viitor. Asta imi ocupa o mare perioada din timpul alocat scrisului


5. Cum este o zi normala din viata ta?

Tocmai m-am mutat, deci o zi normala din viata mea este sa calc din greseala in cutii pe care nu ma asteptam sa le gasesc si sa incerc sa imi amintesc in care cutie am pus cutitul pentru pizza. In mod normal, zilele mele sunt linistite. Odata ce am dus copii la scoala, ziua imi este apartine doar mie. Imi place sa scriu dimineata. Atunci am mai multa inspiratie. Am tendinta sa fiu mai atenta la detalii dupa-amiaza, deci atunci ma corectez si editez. Seara, ca si dimineata o petrec cu familia. Dupa, de obicei ma furisez sa citesc putine benzi manga undeva.


6. Cat timp petreci lucrand la cartiile tale?

Din pacate, inca nu imi permit sa aloc tot timpul meu scrisului. Cred ca intai trebuie sa fi faimos ca sa iti permiti aceste lucru. Totusi, ptrec cateva ore bune scriind, sau editand, sau corectand. De asemenea, petrec ceva timp cititnd si numai atunci cand citesc de placere consider acel timp parte din timpul alocat scrisului. Nu poti sti niciodata de unde iti vine inspiratie. In plus, fiecare propozitie citita ma invata ceva, bun sau rau.

7. Care este cel mai dragut lucru pe care un fan ti l-a spus?

Chiar trebuie sa ma gandesc la aceasta intrebare. The Weeping Empress nu este genul de carte care sa ii inspire pe oameni sa spuna lucruri dragute. Este un pic cam intunecata pentru asa ceva. Au fost cateva comentarii de genul: ,,Senka e sexy'' si cativa oameni au comentat despre momentele cele mai amuzante ale carti( nu ca as fi intentionat sa fie amuzante). De obicei, comentariile tind sa fie de genul:,, Nu imi pot imagina cum trebuie sa fie pentru Chiyo.'' ceea ce e bine. Intotdeauna am sperat ca cititorii sa gandeasca asa despre carte.


8. Ce crede familia ta despre munca ta?

Toata lumea crede ca e foarte tare ca scriu o carte. Doar jumatate dintre ei au reusit sa o citeasca. Mama a spus initial "Foarte dragut, draga''. Sora mea a fost foarte mandra, dar ca si sora, probabil ar fi spus acelasi lucru chiar daca nu i-ar fi placut deloc cartea. Sotul meu a citit-o si a facut cateva comentarii foarte adevarate si care m-au ajutat.
Acum urmeaza concursul. Autoarea a fost forte draguta si mi-a trimis 3 e-bookuri ale cartii ei. tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu cu numele vostru, Numele de GFC ( obligatoriu) si minim un rand in care sa imi spuneti parerea despre carte sau interviu. Atat. Concursul tine pana pe 27. Atunci voi anunta cei trei castigatori, random. Succes.


13 comentarii:

  1. Nume de GFC - Stephy stephanie
    Cartea suna extrem de bine! Prin acest interviu m-ai facut curioasa sa vad ce se intampla!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nume GFC-codin geany
    Interviul este foate reusit,ne arata cum o simpla idee iti schimba viata,iar despre carte am auzit multe si mi se pare draguta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nume:Bunduc Claudia
    GFC:claudiabunduc
    Interviul este foarte frumos.Raspunsurile autoarei sunt interesante.Cartea este reusita si captivanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. nume:Luisa Balaban
    Gfc:LuisaE
    Interviul mi-a placut deoarece autoarea prezint un pic din back-stage-ul cartii,ea lasandu-ne sa intram in caminul ei.Ma bucur ca ai luat acest interviu,este foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: iulia
    Calota Iulia
    Interviul este foarte dragut,iar autoarea mi se pare foarte detreaba

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. e fain concursul dar pacat ca cartea e in engleza...

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC:Nastya Paun
    Nume:Pauna Oana
    Mi-a pacut interviul,adica intrebarile au fost inspirate,eu nu m-as fi gandit sa intreb acele lucruri si autoarea a raspuns introducandu-ne in mintea ei,secretele ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC-Lauraaaa
    Nume- Patrascan Lauraaaa
    Interviul mi s-a parut ok.. Adica, autoarea mi se pare super de treaba,iar intrebarile super... Nu stiu ce sa critic pe aici... ;) (am mai comentat odata, dar se vede ca a fost o eroare la comentariu... pe atunci eram parca, a3-a...)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce imi place interviul. Este foarte interesant. Imi plac foarte mult interviurile pentru ca aflu mai multe despre autori. Cartea este foarte interesanta

    RăspundețiȘtergere
  11. O autoare tanara si plina de viata! ii urez sa mai scrie multe alte carti pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sper ca autoarea sa ajunga faimoasa,pentru ca o merita :>

    RăspundețiȘtergere