Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Castigatori cele doua concursuri:))))))

Hey, salut lume. Scuze ca am intarziat putin dar am avut niste treaba. Ok!!!! Incepem cu cele doua e-bookuri. Pentru ca am fost mandra de voi o sa acord 5 premii. Am scris numele voastre pe o foaie in functie de cate intrari au fost( si au fost ceva:))) si am folosit Random. org pentru a extrege numerele.  lA CONCURS S-AU INSCRIS:
Pauna Oana( PO) care a avut pe foaie primele 95 de intrari, adica de la 1-95
Stefana A (SA) 96-126
Krisz C  (KS)127-141
Just Laugh (JL) 142-156
Galavan A(GA) 157-186
Claudia B(CB) 187-196
Diana A(DA)- descalificata pentru ca a dat share pe FB dar nu a inserat linkul catre post
Cismaru C(CC) 197-211
Codin G (CG)212-255
Cristina M (CM)256-285
Pe foaie am numerotat in dreptul numerelor de intrari initialele din paranteza de mai sus din dreptul numelor voastre. aici sunt pozele cu primele numere afisate pe Random si pozele cu foaia pe care am scris:







Dupa cum observati am avut la un moment dat numerele 90 si 56. Acelea erau ale Oanei si ea deja fusese aleasa asa ca am ales urmatorul numar de pe lista Random care nu fusese ales castigator.
Deci castigatorii sunt: 
Cismaru C- 206
Pauna Oana- (cu numarul 19)
Cristina M- 276
90- tot Pauna deci am trecut la urmatorul care era:
Codin G- 237
56 tot Oana deci NEXT
203 tot Cismaru NEXT
Stefana A-125
Astept un comm aici cu adresa voastra de mail( ca sa stiu ca ati luat la cunostinta) aveti la dispozitie 3 zile sa imi lasati mesaj. Felicitari

Si castigatorul carti Viata secreta a lui Evie Hamilton este............ desi s-au inscris doar 4 persoane, am avut niste povesti frumoase si am ales cu greu. dar cel mai mult mi-a placut una, si anume aceea a Cistinei Moroti. Felicitari Cristina. Astept un e-mail la bibi_dulcica13@yahoo.com. Ai la dispozitie tot 3 zile sa imi trimiti mail cu datele tale personale sa iti pot trimite cartea prin posta. ceilalti 3 participanti va rog sa lasati un comm jos cu emailul sa va trimit si voua o carte chick lit e-book. Iata compunera Cristinei:
                                                                Adevar si Minciuna

                 Inca o zi obositoare... trei prezentari de moda intr-o zi si am ajuns epuizata acasa bine ca nu mai am altele pana saptamana viitoare. Acum tot ce vreau este sa fac un dus fierbinte si sa ma bag in pat la culcare, ooo, dar nu pot nici asta, trebuie sa lucrez la articolul din revista Cosmopolitan. Si, cireasa de pe tort, acum mai incepe si soneria sa sune. Dar se pare ca e doar Henry, curierul de la curatatorie.
                  --- Hey Henry, cum o mai duci?
                  --- Buna ziua si dumneavoastra, domnisoara Rose. Ca in fiecare zi, ca in fiecare zi. Inca o zi obositoare la munca?
                  --- Ca de obicei, merci petru rochie si o zi buna!
                  --- Cu mare placere, o zi buna si dumneavoastra!
                  Da, ce a mai ramas din ea. Cateodata as vrea sa am un sot care sa ma iubeasca cu adevarat si o casa plina de copii, dar, din pacate, pana acum nu am prea avut noroc (telefonul suna).
                   --- Alo?
                   --- Rose, sunt eu, Jenny, vino repede la birou. Domnul Carol Muller vrea sa vorbeasca cu tine.
                   --- Nu. Pot. Sa. Cred. Unul dintre cei mai mari designer-i de moda din Germania vrea sa vorbeasca cu mine!!! Ajung in 10 minute. Ce bine ca nu m-am schimbat in haine de casa!
                   Peste 10 minute stateam in fata domnului Muller care imi propunea sa ii prezint peste o saptamana cea mai noua creatie a lui.
                   --- Domnisoara Swift, as vrea sa iti propun sa imi prezinti noua creatie, „Lebada Pierduta” saptamana viitoare la premierea acesteia, ai fii de acord?
                   --- Da, da, sigur ca da, as fi onorata!
                   --- Bine, atunci ramane stabilit, o sa tinem legatura. Si apoi a plecat.
                   --- Excelent!
                   Nu-mi vine sa cred, chiar nu-mi vine sa cred, asta este cea mai buna zi din viata mea.
                   --- Felicitari!
                   --- Multumesc mult Jenny! Dar acum cred ca o sa plec acasa, chiar am nevoie de un somn si o sa ma ocup maine de articol.
                   --- Bine draga, atunci ne mai auzim. Bye!
                   --- Au Revoir.
                   Sunt un model important, sunt un model important, nici nu mi-am dat seama ca vorbeam cu voce tare si dansam pana cand m-am ciocnit de ceva si lazi au inceput sa cada peste mine.
                    --- Scuza-ma, imi pare foarte rau, esti bine?
                   M-am uitat sa vad de cine m-am ciocnit si... m-am pierdut, m-am pierdut in ochii aceia albastrii care aratau ingrijorati. Avea cei mai frumosi ochi din lume si statea acolo...asteptand raspunsul meu.
                   --- O, da, sunt bine, chiar foarte bine!
                   A inceput sa rada, avea un ras cristalin, cel mai minunat din toata lumea.
                   --- Excelent atunci, ne mai vedem pe-aici!
                   --- Stai un pic, cine esti tu?
                   --- Noul tau vecin.
                   --- OK, atunci o sa-ti fac o placinta de bun venit.
                   --- Multumesc mult, dar nu trebuie sa te deranjezi.
                   --- Au contraire, este placerea mea! Si am plecat.
                   Dupa cum am zis, m-am pus si am facut o tarta cu mere, preferata mea si m-am dus si i-am dus-o.
                   --- Hey, buna, dupa cum am promis, ti-am facut o tarta cu mere, sper sa-ti placa!
                   --- Multumesc mult, dar nu trebuia, vrei sa intrii?
                   --- Da, sigur. Apartamentul era inca in dezordine, dar cu el langa mine, era cel mai minunat loc. El, cum il cheaama oare pe acest el?
                    --- Si tu cine esti?
                    --- O, asa-i, n-am facut cunostinta oficial. Eu sunt Blake si tu?
                    --- Rose, incantata. Si, locuiesti singur?
                    --- Da, sunt genul de persoana singuratica, vrei o cafea?
                    --- Ar fi bine- venita, multumesc.
                    Am stat asa acolo si am baut cafea discutand despre nimicuri, dar, ce interesante au devenit acele nimicuri cand le vorbeam cu Blake
                    --- Si, esti libera maine-seara?
                    --- Da, desigur, ma inviti in oras?
                    --- Ma gandeam sa mergem la un film, esti de acord?
                    --- Da, totalmente de acord!
                    --- Atunci vin sa te iau la 8.
                    --- Ok, ne vedem atunci.
                                                                          ***
                    Seara la film a decurs foarte bine, m-am distrat pe cinste, iar Blake a fost un cavaler.
                    --- M-am distrat de minune!
                    --- Si eu la fel.
                    --- OK, pai atunci ne mai vedem.
                    --- Da, ne mai vedem.
                    Doar ca el nu pleca si atunci s-a intamplat, buzele lui le-au gasit pe ale mele si la inceput a fost un sarut usor, dar apoi a devenit tot mai intens, dorinta a inceput sa mocneasca in amandoi si ne-am lasat prada ei.
                                                                           ***
                      M-am trezit dimineata, dar Blake nu mai era si atunci telefonul a incepu sa sune.
                      --- Alo?
                      --- Domnisoara Swift? Carol la telefon.
                      --- Da, domnule, spuneti!
                      --- Am auzit ca ai o relatie cu domnul Blake Johnson. Chestia e ca vreau sa inceteze, daca va mai vad impreuna o sa iau masuri si crede-ma,  nu o sa fiu bland. Cat  timp un model lucreaza pentru mine, atunci trebuie sa fie concentrat doar asupra muncii. Dupa ce termini aici poti sa faci ce vrei cu viata ta, dar pana atunci nu.
                      --- Dar... era deja inchis,...eu il iubesc.
                                                                              ***
                      Mai tarziu, cand i-am spus lui Blake, mi-a propus cel mai nebunesc lucru.
                      --- Hai sa fugim impreuna!
                      --- Ce, nu pot, asta este cea mai importanta prezentare a mea.
                      --- Daca asta crezi tu cu adevarat, atunci eu te inteleg. Eu trebuie sa plec maine la Londra si o sa ma mut acolo definitiv.
                      --- Dar nu pot trai fara tine!
                      --- Atunci vino cu mine, am bilet de avion maine la ora 4 dupa-masa, vino la aeroport sa plecam amandoi.
                      --- O sa fiu acolo.
                      Nu mi-a luat mult sa imi pregatesc bagajele, iar apoi l-am sunat pe domnul Muller sa ii spun ca renunt. Nu a primit prea bine vestea, dar sentimentele mele sunt pe primul loc. Jenny mi-a spus ca fac o greseala, dar nu am de gand sa o ascult.
                      Cand am ajuns la aeroport era ora 3, am venit mai devremeca sa fiu sigura ca ajung. Timpul s-a tot scurs, dar Blake nu a mai venit, s-a facut ora 4 dar niciun avion nu pleca la ora aia spre Londra. Si atunci adevarul m-a izbit in fata. Blake ma mintise, toate vorbele lui au fost o minciuna, el m-a considerat ca o distractie, iar eu ca o proasta m-am indragostit de el. Imi simteam inima sfaramata in mii de bucati. Am plecat acasa si m-am pus sa mai scriu in articol, dar durerea era tot acolo. Ce mi-as fi dorit sa fie mama aici, nu la mile departare, sa ma aline cu vorbe dulci si sa-mi spuna ca totul o sa fie bine, sa faca ca aceste cuvinte sa fie adevarate, chiar daca stiam ca sunt o minciuna. Adevar si minciuna care dintre cele 2 e mai numeroasa, eu zic ca minciuna.
                        Au trecut cateva luni de la acest lucru cand am aflat ca Blake avea o sotie si un copil care il asteptau acasa. Alta minciuna....
                       Sper sa gasesc pe cineva care sa ma iubeasca cu adevarat, nu doar sa isi bata joc de mine, sper sa mi se inchida rana din suflet, sper...



9 comentarii: