Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

vineri, 31 august 2012

IN MY MAILBOX #1

Astazi am avut o zi foarte ocupata. De dimineata am fugit la posta sa ridic premiul castigat pe Mythical Books : Cele doua carti din seria Dispozitive infernale. Apoi am fost in Carrefour si am gasit acolo cartiile din BPT la 6 lei asa ca mi-am luat Maytreyi si Romanul unui adolescent miop de Mircea Eliade. Am fost acolo pentru ca auzisem ca se gasesc cartiile verzi la adevarul la 4 lei( parca), dar am fost extrem de dezamagita cand am gasit aceeasi carte( Vraciul) in 20 de exemplare si atat. Si aic sunt cartiile:




4 comentarii:

  1. Dispozitive Infernaleee =p~.
    Maitreyi mi-a placut foarte mult, precum si "Dragostea nu moare", varianta Maitreyiei :). Merita!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maitreyi ti-o recomand din tot sufletul, e superba

    RăspundețiȘtergere