Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

duminică, 18 mai 2014

Back to blogging

Of, of, of!!! De mult timp nu am mai avut energia de a posta pe blog si de a ma intoarce la acest coltisor care candva mi-a fost atat de apropiat. Acum, cand in viata mea se intampla o multime de lucruri simt ca e cazul sa le las putin deoparte si sa fac ceea ce imi place cel mai mult sa fac. Sa comunic cu oamenii care imi inteleg pasiunea si obsesia pentru carti. Sunt intr-o perioada ciudata, in care cartile pentru scoala se imbina cu cele citite din placere si ajung sa incep 10 carti si sa nu termin niciuna nu pentru ca nu ar fi carti bune ci pentru ca nu mai reusesc sa imi organizez timpul. Dar, odata cu redeschiderea acestui blog, imi fac si promisiunea ca o sa citesc doar cartile care imi plac pentru ca....


Acestea fiind spuse....
 I AM....

Voi cum mai sunteti, ce ati mai facut?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu