Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

marți, 1 ianuarie 2013

cannot wait

O adevărată senzaţie

În 2012 pregătiţi-vă pentru
Magie şi Aventură, Seducţie şi Pasiune
Le veţi descoperi pe toate în
de Erin Morgenstern
O nouă carte ce va încânta fanii seriilor Amurg şi Harry Potter!
                                                                                                       
O ADEVĂRATĂ SENZAŢIE PE TOATE MERIDIANELE
CHIAR ÎNAINTE DE PUBLICARE
DECLARAT DE PUBLISHERS WEEKLY şi KIRKUS REVIEWS UNUL DINTRE CELE MAI BUNE ROMANE ALE ANULUI 2011
DESEMNAT DE AMAZON.COM UNUL DINTRE CELE MAI BUNE ROMANE
ALE ANULUI 2011, CARTEA REGĂSINDU-SE ÎN TOPUL A TREI SECŢIUNI:
TOP 20, MOVERS & SHAKERS, LITERATURE & FICTION
NOMINALIZAT DE SITE-UL GOODREADS.COM  LA CATEGORIILE CARTEA PREFERATĂ A ANULUI 2011 ŞI CEL MAI BUN ROMAN FANTASY AL ANULUI 2011
DREPTURILE DE TRADUCERE VÂNDUTE PÂNĂ ÎN PREZENT
ÎN PESTE 30 DE ŢĂRI
DREPTURILE DE ECRANIZARE ACHIZIŢIONATE DE SUMMIT ENTERTAINMENT, COMPANIA CARE A REALIZAT BLOCKBUSTERUL AMURG
DAVID HEYMAN, PRODUCĂTORUL FILMELOR HARRY POTTER, ÎN NEGOCIERI PENTRU A PRELUA ADAPTAREA PENTRU MARELE ECRAN
PRIMUL TIRAJ ÎN STATELE UNITE: 175 000 EXEMPLARE
PUBLICAT ÎN STATELE UNITE PE 13 SEPTEMBRIE 2011,
ROMANUL A INTRAT DIRECT PE NEW YORK TIMES BESTSELLER LIST
ALEASĂ CARTEA LUNII SEPTEMBRIE DE AMAZON.COM
Amazon Best Books of the Month, September 2011
RECOMANDATĂ DE KIRKUS REVIEWS
Starred review from Kirkus
RECOMANDATĂ DE PUBLISHERS WEEKLY
Starred review from Publishers Weekly.
Urmărind periplul aventuros al unui circ fermecat, la sfârşitul secolului al XIX-lea, romanul de debut al talentatei tinere scriitoare Erin Morgenstern este
o magică poveste de dragoste pentru cititorii de toate vârstele
Circul soseşte pe neaşteptate. Nu îl precede niciun anunţ, nu îl vesteşte niciun afiş. Se iveşte subit, de nicăieri. Te pomeneşti cu el în faţa ochilor, când ieri nici vorbă nu era de el.
Sub cupola corturilor nocturne, în dungi albe şi negre, te aşteaptă însă o experienţă cu totul unică, o sărbătoare a simţurilor – poţi să te pierzi într-un labirint de nori, să rătăceşti prin meandrele unei grădini luxuriante construite din gheaţă, să priveşti uimit la contorsionista tatuată care se strecoară într-o minusculă cutie de sticlă şi să te îmbeţi cu miresmele de caramel şi scorţişoară ce adie ameţitor prin aer.

Acesta este Le Cirque des Rêves! Bine aţi venit!
Însă, în spatele norilor de fum şi al oglinzilor, se derulează o competiţie crâncenă – un duel între doi tineri magicieni, Celia şi Marco – antrenaţi încă din copilărie să concureze într-un “joc” implacabil de către maeştrii lor misterioşi.
Necunoscută celor doi, aceasta este însă o confruntare din care doar unul dintre ei va reuşi să iasă învingător, iar circul este scena pe care se desfăşoară o bătălie cumplită a imaginaţiei şi voinţei.
Dar când o dragoste profundă, pasionată şi magică se înfiripă între cei doi protagonişti, bătrânii lor maeştri trebuie să intervină, iar consecinţe vor fi periculoase pentru toţi cei implicaţi.
O poveste seducătoare, plină de aventură, magie şi poezie

PAREREA MEA: Nici nu stit voi de cand astept eu aceasta carte. Mi se pare ca Leda mi-a adus cea mai mare bucurie anuntand publicarea ei. Nu am mai intalnit niciodata o carte cu acest tip de subiect si lumea circului m-a fascinat de mult timp si e tocmai bine ca o sa fie publicata la noi. Vroiam sa fac rost de ea in engleza, dar acum mai astept putin, putin. Voi ce ziceti?

18 comentarii:

  1. Pai ma cam tenteaza,poate o iau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Descrierea sigur sună interesant! Mai așteptăm puțin, până apare în română.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât de interesant! Wow! Vrreau neapărat să o citesc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Și titlul îmi place mult de tot! Le Cirque des reves :)Super!

    RăspundețiȘtergere
  5. O trec pe lista mea. O să mi-o cumpăr neapărat :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu o să mi-o cumpăr. Pare o carte diferită de ceea ce e momentan pe piață.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu o cumpar daca apare in romana fiindca e intr-adevar diferita! nu stiu dar seamana cu water for elephant probabil unde si acolo era tema circului

      Ștergere
  7. Sper sa ne incante.Sunt curioasa..o sa faca film??

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place ca este de dragoste.Sper sa fie palpitanta.

    RăspundețiȘtergere
  9. aflasem de lansarea acestei carti! mi se pare superba! de abea astept sa apara!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a placut de cand am vazut-o prima oara

    RăspundețiȘtergere