Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

marți, 31 decembrie 2013

La multi ani si 2014 plin de bucurie

Acest post este dedicat anului 2013 si a tot ceea ce a insemnat el pentru mine ca cititoare si pentru blogul meu. Daca ma iau dupa numarul din coada anului- ‘13’ se presupune ca ar fi trebuit sa am ghinion, dar s-a intamplat exact contrar. In anul 2013 am avut noroc cu blogul chiar daca nu am prea mai postat asa des cum o faceam inainte. Am primit sponsorizare de la LITERA, Editura TREI si HERG BENET spre bucuria mea si o colaborare ocazionala cu Anca de la Editura Epica, iar in permanenta LIBRARIA ONLINE LIBRIS a fost luna de luna langa mine oferindu-mi titluri care mai de care mai bune, iar cartile au curs in fiecar luna minim 5. Am intampinat mici sau mari probleme cu internetul. M-am abonat la Orange si nu puteam sa ma folosesc de internet asa cum doream, internetul fiind limitat in 2 GB. Pana m-am mutat la UPC a mai trecut o perioada in care nu am avut acces deloc la internet pe laptop si doar pe telefon din abonamet. Postatul de pe telefon era cu desavarsire imposibil si acest lucru l-am aflat atunci cand am vrut sa va fac o urare de Craciun iar tastatura tot disparea. Dar, intr-o nota mai vesela anul 2013 a fost anul in care am citit mult si bine pentru ca am avut norocul sa dau peste foarte multe carti cu adevarat bune care si-au facut un loc stabil in inima mea. 
In 2013 blogul meu a atins pragul de 63.000 de vizualizari in total, 160 de prieteni prin GFC, 56 de recenzii,  aproape 8000 de comentarii si 760 de postari. Eu zic ca am reusit multe in 2013;)

Am citit anul asta 50 de carti. Nu multe, dar carti bune si iata lista :
·         IANUARIE :  
1.      Portretul lui Dorian Grey
2.      Working it out
3.      Printul mecanic
·         FEBURARIE :
1.      Rosu de rubin
2.      The perfume garden
3.      Ingeri si demoni
4.      At the corner of wall and sesame
·         MARTIE:
1.      Cincizeci de umbre intunecate
2.      Tristeti de sucub
3.      Insurgent
4.      Blink  Once
5.      Fior  
·         APRILIE:
1.      Eve
2.      Panza de paianjen
3.      Accidentul
4.      Nopti de sucub
·         MAI:

1.      Orasul Oaselor
2.      Pe jumatate moarta
3.      Destine la limita
4.       Cele noua vieti ale lui Chloe King
·         IUNIE :
1.      Cartea pierduta a vrajitoarelor
2.      Dubla constrangere
3.      Coping with Chloe
4.      Circul noptii
5.      Anna si sarutul frantuzesc
6.      Prietenii mei, iubirile mele
7.      Clubul dependentelor de pantofi
·         IULIE :
1.      Mic dejun la Tiffany
2.      Marele Gatsby
3.      Magazinul de sinucideri
4.      E usor sa te iubesc
5.      Codul lui DaVinci
6.      In alta viata
·         AUGUST :
1.      Cartea viitorului
2.      Jocurile foamei : Sfidarea
3.      Mission one of Auggie the Alien
4.      In cautarea oii fantastice
5.      House of secrets
6.      Ultima vrajitoare a Transilvaniei
·         SEPTEMBRIE:
1.      Atractia
2.      Revelatia
3.      Jocurile foamei: Revolta
·         OCTOMBRIE:
1.     1001 de adevaruri care o sa te faca sa te c#*I pe tine de frica
2.     Urzeala tronurilor *
3.     Mic dejun cu Socrate
·         NOIEMBRIE :
1.      Urzeala Tronurilor**
2.      Acluofobia
3.      Implinirea
·         DECEMBRIE :
1.      Imi amintesc de tine

Acestea sunt titlurile citite in anul 2013. Iar in curand o sa postez si topurile cartilor citite si filmelor vazute. 

Lista cu filme :
Marele Gatsby
Mic dejun cu Tiffany
Sabrina
Moulin Rouge
Eu si Marley
Jocurile Foamei : Sfidarea
King Kong
Marea Mahmureala
David Copperfield
Prieteni cu beneficii
Four Christmases
Mirror, mirror
Idila cu dadaca mea
Sabrina
Diavolul se imbraca de la Prada
Traind printre demoni
Ratiune si simtire
Mananca, Roaga-te, iubeste
Discursul regelui
Totul despre sex 1
Totul despre sex 2

 Top 10 cele mai bune carti citite in 2013
·         Urzeala tronurilor *
·         Jocurile foamei : Sfidarea
·         Jocurile foamei : Revolta
·         Codul lui DaVinci
·         Marele Gatsby
·         Dubla constrangere
·         Destine la limita
·         Acluofobia
·         Mic dejun cu Socrate

·         Panza de paianjen

Top 10 cele mai slabe carti citite in 2013
  • Fior
  • At the corner of wall and sesame
  • Eve
  • Cele noua vieti ale lui Chloe King
  • Ultima vrajitoare a Transilvaniei
  • In alta viata
  • Prietenii mei, iubirile mele
  • Coping with Chloe
  • Pe jumatate moarta
  • Bink once

Top  6 cele mai bune filme vazute in 2013
  • Marele Gatsby
  • Mic dejun la Tiffany
  • Sex and the city 1
  • Diavolul se imbraca de la Prada
  • Mirror, mirror
  • Four Christmanses

 La multi ani, dragilor :***** Voi ce topuri ati facut? Ce asteptari aveti de la 2014?

1 comentarii:

  1. La multi ani tie si bloguletului tau, sanatate, fericire si impliniri. Eu nu am facut niciun top, daca nu am blog:-. Nu am numarat nici cartile citite, dar la cu aproximatie cred ca sunt 100 :D+++ am citit ffffoarte mult, in niciun an nu am citit atat. Am reusit performanta sa citesc toate cartile din biblioteca, cu exceptia cartilor lui Dan Brown:-) si aveam o lista foarte mare. Nu ti-a placut Fior? Vrei sa facem schimb:-) :-) ? Vorbesc serios parca as reciti-o, iti dau ceva la schimb, o alta carte, ma contactezi pe email daca vrei agnes14181@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere