Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

joi, 13 decembrie 2012

Recenzie Pretty girl thirteen

 

Cartea este un thriller dramattic foarte reusit. Aici  ne este prezentata poveste uluitoare a adolescentei Angie, care timp de trei ani este disparuta. La varsta de 13 ani, Angie e rapita de un psihopat iar dupa 3 ani se intoarce singura acasa, fara sa isi aminteasca nimic si considerandu-se inca fetita de acum 3 ani. Odata cu intoarcerea ei aduce si cateva personalitati multiple :))
  Bineinteles, intoarcerea lui Angie creaza un soc general, amnezia ei complica lucrurile, iar ea incearca sa se adapteze vietii normale de adolescenta.
  Mie poveste mi-a placut. La inceput ideea mi s-a parut geniala, dar pe parcurs m-am mai calmat. Adica tot mi-a placut mult ideea carti, dar odata cu primul soc, urmatoarele unde de soc le-am primit cu mai mult calm.
Ce are special? Personajele!!! Da, pe langa povestea propriu-zisa, personajele sunt incredibile. Parintii lui Angie sunt ca niste parinti normali (da, normalitatea lor m-a impresionat). La inceput, tatal ei ma enerva, dar apoi am realizat ca el chiar sufera.... Katie este absolut adorabila si o prietena adevarata. A ajutat-o mult pe Angie. Mi-a placut mult si de Angie cu umorul ei sec si cu personalitatile foarte funny (Little Slut era preferata mea ). Incercarile de a fi normala, de a avea relatii si prieteni au fost de apreciat.
 Au existat multi oameni care au ajutat-o pe Angie dar si multi care s-au dovedit a fi niste bestii....:(
Finalul a fost ca o cireasa amara. Mi-a lasat un gust dulce-amar nu pentru ca nu mi-a placut, ci pentru ca m-a intristat. In ultimul capitol a fost dezvaluit cel mai trist si surprinzator secret si chiar m-a durut inima pentru decizia luata de Angie....dar pana la urma e o drama.
 CITATE:
1.YOU OPENED YOUR MOUTH TO TALK, TO SCREAM, TO PLEAD, BUT NOTHING CAME OUT(..) DON`T FIGHT ME, PRETTY GIRL, HE WHISPERED. YOU HID. WE KEPT YOU HIDDEN TILL IT WAS SAFE. IT WAS A LONG, LONG TIME.
2.''ANGIE, WHERE... WHERE HAVE YOU BEEN?''
   '' YOU KNOW. CAMPING?''
   '' CAMPING- HE REPEATED - CAMPING? HIS VOICE ROSE IN PITCH. FOR THREE YEARS?''
Merita citita si ii dau

2 comentarii: